روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
1- کارشناسان خدمات پس از فروش آی لیلیوم ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند.
2- علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
3- پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد محصول ، وجه بحساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.
در صورت خودداری شما از تحویل محصول سالم و بدون ایراد، محصول مزبور به مدت دو روز بصورت امانت نزد نمایندگان آی لیلیوم باقی میماند و با انقضای این مهلت آی لیلیوم در قبال محصول و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
کد تایید به شماره Undefined ارسال شد. با وارد کردن آن در کادر زیر وارد حساب کاربری خود شوید.
برای سهولت در استفاده از وب سایت آی لیلیوم مشخصات خود را وارد کنید.